Tiistain jurinoita....

26. helmikuuta 2008

Joskus kyllä tuntuu, että päivä ei meinaa millään kulua. Onko tällä työllä vaikutus siihen? Eilen olin kotona, tein etänä Moodle ympäristön kautta ja avot - iltaa jo pukkas ja kauppareissulta just ennen klo 21 ollaan kotona. Ja nyt p ä i v ä m a t e l e e ... argh...Vaimo soitti ja haluais vaatehuoneen seinää viel hiottava, ei kuulema ole hyvä. Ja mä haluaisin sen lasikuitutapetin ku muuallakin, niin sais sen sit siistiksi. Paa ny sähkäri hiomaan! Perkules!!!! :D :D

Edellisessä työpaikassa Salpauksessa on eräs työmaa, joka ei tahdo edetä, kun ei ole tekijöitä. Eivät ole saaneet uusia opiskelijoita ja uusia ei kuulema tule sähköasennukseen. Nyt se junnaa paikallaan ja minua on kysytty et voisinko jotenkin konsultoida - joo, mut en rajattomasti. sen verran, että saavat asiat keskenään sovittua.

Perjantaina on työpaikan uuden brandin avajaiset. Katsotaan mitä uutta tiedossa - uudet strategiat. No, aikakin se uutta, että tässä työpaikassa olen ollut jo kuntotestissä ja henkilöstön hyvinvointiin kiinnitetään huomiota. Henkisesti rankan työn painoksi on olla hyvä kunto-ohjelma. :) Mun on tarkoitus nyt saada ainakin 10 kg pois painosta, lievää ylipainoa on. Nooh... pitäähän sitä elintasoa pitää yllä. :)No, menihän se kello jo yli 15, suunnittelen harjoituksia opiskelijoille torstaiksi ja perjantaiksi - kappas vaan - perjantaina jo klo 12.45 starttaa bussit kohti Helsinkiä.Et sellasta...

Kaks inimest käisi konseertis.
" Mida te sellest laulajast arvate? Kas ta meeldib teile?
- "Ma ei oska õelda, ma jätsin prillid koju..."

Kommentit

Suositut tekstit