Piinaviikko

Huh, piinaviikko alkaa olla loppu. Mulla oli viime viikko kuusipäiväinen työviikko opetuksineen ja nyt kaksi päivää opetusta. Alunperin piti vielä olla huominen yrityskoulutusta, mutta - onneksi - se on peruttu. Juu, eihän tää opetustyö muutoin olisi rankan tuntuista, mutta sattui vaan niin viime tipassa tulemaan tieto kursseista, niin jäi tuo valmistelutoteutus vähälle ja siksi tuntui niin rankalle... Nyt pari suunnittelupäivää ja onkin sit pääsiäinen.

Ruoka oli hyvää tänään, jauhelihakiusausta ja lohi-kasvispataa. Hmm, olen miettinyt tarjotaankohan missään näissä kirkollisissa ruokapaikoissa näitä eri kiusauksia. Eiks tää pyhä kirja sano, et - älä saata meitä kiusaukseen. Pitäis kai kysyy niiden ruokalistaa.

Eilen Skypeteltiin kolmisen tuntia opiskeluun liittyvissä jutuissa. Ilta oli jo 23, ennen ku pääsi pois linjoilta. Meinas olla aamusella pikkasen hankalaa nousta ylös...väsytti niiiiiiiiiiiiiiiiiin (haukotus).

Joo, kohta kotiin. Vielä viimeiset jutut tältä päivältä ja sitten pillit pussiin, ajelemaan autolla kotia kohti. Luntakin pukkaa taivaalta, joten mukavaa kevät keliä tiedossa.
"Mä taivalsin läpi tuulen ja tuiskun..."

Kommentit

Anonyymi sanoi…
"...nähdäkseni sun puuterihuiskun
Mä silmäni suljin ja sinut näin tytössä naapurin..." mainio laulu ja nerokas Juice. Toivottavasti olet saanut levätä pääsiäislomallasi. Mä olen ainakin nukkunut paljon :)

Suositut tekstit